Επιστροφές

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με την Caliste.gr  αποστέλλοντας email στο info@caliste.gr (να περιλαμβάνεται ο κωδικός παραγγελίας) ή να επικοινωνήσει με τον αρ. 2221075791.

Το κόστος της επιστροφής βαρύνει τον πελάτη, όπως και η ευθύνη μεταφοράς . Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει εταιρεία courier της επιλογής του.

Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, ή να έχουν υποστεί ζημία. Το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις ετικέτες του σχεδιαστή

να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν . Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται πλήρη και αχρησιμοποίητα, στην αυθεντική συσκευασία τους.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, η Caliste θα αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης . Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ( ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ )

Ο πελάτης  έχει το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβε.

Το κόστος της επιστροφής βαρύνει τον πελάτη, όπως και η ευθύνη μεταφοράς . Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει εταιρεία courier της επιλογής του.

Η επιστροφή των χρημάτων μπορεί να πραγματοποιηθεί και με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, και όχι αποκλειστικά μόνο μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Μόλις η Caliste παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν και βεβαιωθεί ότι είναι αχρησιμοποίητο, στην αυθεντική του συσκευασία, με καρτελάκι αναγνώρισης ,

ετικέτες και όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν, θα ενημερώσει τον χρήστη τηλεφωνικά ή με e-mail.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά πριν την παραλαβή τους, δηλ όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά

λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

Το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν.

Τα προϊόντα πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να επιστρέφονται πλήρη και αχρησιμοποίητα, στην αυθεντική συσκευασία τους.

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα ή *θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή *θα επιστρέφονται τα χρήματα με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

Η Caliste διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό.

Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του.
Στην επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων και στην νέα αποστολή προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.